When we Dig for Gold In the USA

Jag med girlsen idag ,ser att spegeln behöver putsas
 
Lyssnar på Amanda Jenssens låt when we dig for gold in Usa från så mycket bättre.
Min favorit på min spotifylista  den spelas om och om fullkomligt älskar den,tyckte den var bäst i Lördags även om Carola är min största favorit så slog denna låt i hästlängder så det så:)
 
Tog med mig girlsen till Täby c idag för att spana på lite mer halloween prylar inför Fredagens spökkalas.
Lunchade på Mc Donalds vad annars:)phju...
Lovade tjejerna att de fick leka en stund i lekrummet innan vi skulle åka hem igen.
 
 
 
En dag som kändes som våren var kommen igen.
17 grader varmt och sol,bara att plocka bort vinterkläderna igen:)
Ja ialla fall idag.
 
Nu HÖR  jag inte vad jag skriver för jag har en drös med ungar som lever loppan i detta hem.
Alla grannungar är här:=)
 
Dags för middag till busiga barn.
 
 
 
 
 
Hanna Karlsson

Vädret är väldigt konstigt. Ena sekunden är det 4+ och nästa +14 som idag.. Ni verkar ha haft en mysig dag.