Du och Jag Nova

Söt som socker är du min Nova
Hej mittiveckan
 
Idag hade jag en mamma&Nova dag :)
Efter en liten orolig och bökig natt så tog vi ledigt från förskolan.
Passade på att ta en promenad ner mot en av våra fina lekparker.
Tittade även på alla fina nybyggda hus med enorma fina gräsmattor o blommor.
Vilka hus det är galet, tog även en kvällspromenad i detta område  nu ikväll tillsammans med min äldsta dotter.
 
Mamma kan du ta kort på mig nu :)
En fantastisk dag med sol o värme,svårt att tro att det är höst nu.
 
Nova har även fått kläm på hur man gör dessa populära armband,detta gjorde hon själv:)
Åh vad jag älskar sådana dagar tillsammans med barnen där det finns möjlighet att kunna vara bara vi två:)
Hämtade Engla tidigare och stannade kvar på skolgården en stund innan vi cyklade hem.
Tror jag har en fyraåring som är sååå sugen på att få börja i skolan:)
Men några år kvar där:)
 
 

Älskade skrutt vad jag gillar att vara med dig:)
 
 
 
 
Nathalia

Petra du bor ju.I ett jättefint hus.

Svar: Tusen tack ,jag är nöjd och ännu mer nöjd kommer jag att bli med tanke på taklyft,men så himla kul att titta o beundra andra fina nybyggda hus här i området,väldigt mkt new England som jag är älskar:)att få inspiration är aldrig fel;)kram o godnatt
mammansprinsessor

ullie

så söt hon e prinssan Nova

ja såna här dagar bara behöver man verkligen i bland man Får Ta sej såna

Helen.HUSnrNIO

Vad mysigt att få tid tillsammans med bara ett barn. Viktigt att försöka få till tror jag.
Jättefin på bilderna är hon :)

Trevlig kväll!

yasmine mamma till dennis

tack
ja det hoppas jag med , kände mig bättre än stund men så kom detta med blodtrycket tebax.
jaja finns ju inget att göra åt de låga. bara att stå ut.
vilken söt liten tjej du har, mysigt att få va hemma en dag så ni kunde mysa med varandra.
jag försöker ha den kvalitets tiden med sonen varje dag den är så otroligt viktig.
för mig går han före allt. nu ska jag ta och sova natti natt fina du
kraam

Hanna Karlsson

Vilken mysig dag!

livet med Asperger och kronisk smärta

så söt hatt:)

Nathalia

Petra jag förstår vad du mennar. Det är ju så kul att kika på andras hus,och att få ider ifrån. Vi är jättenäjda med vårat lilla radhus det är så mysigt och fint. Vi får se om det blir en villa i framtiden för oss..
Kram och trevlig helg.