Födelsedagsmiddag


Igår firade vi Engla och Alexandras födelsedagar.
Alex fyllde i Lördags och Engla fyller på Onsdag så vi passade på att fira dem i går med den lilla släkt vi har.
 
 
Min bror o syster delar ut presenter till tjejerna.
Morbror Nicke
 
Nova fick en liten present hon med,en liten mjuk Lambi:)
En trevlig födelsedag med mat o tårta och gott sällskap.
Saknade dock min son som inte hade möjlighet att vara med.
 
Så glad att Madeleine kom förbi:)världens finaste
 
jannice lindell

Grattis till dom båda... Underbart med kalas. Kram

Nathalia

Fina bilder.
Kul att svärdotter kom förbi.

D. DeMarkey

Men gud jag är så snurrig att jag inte vet om jag svarade dig tillslut. Ibland blir det så mycket att man missar saker. Men nu får vi ta tag i det här med teorin, tycker du inte! haha, säg till om du kommer på ett bra knep att komma igång med tråkig läsning.. :)

/Diana