Föräldrarmöte och glada Barn

 
 
Alltså jag smällter så gulligt,denna lapp låg på Englas skolbänk igår:)
 
 
God morgon
 
Barnen var duktiga och vaknade tidigt denna morgon,så mkt enklare än att behöva väcka dem.
Tror att Alexandra får vara barnvakt oftare för Nova låg och sov igår kväll när vi kom hem från skolans föräldrarmöte:)
Tyvärr får jag ingen uppfattning vem Englas lärare är....
Man ska inte höra på alla rykten men man drar ju öronen åt sig.
Barnen är ju små och kan till viss del tycka att det känns som de blir behandlade som barn som går på ett mellanstadium hoppas hoppas jag har fel
Men mer information till oss föräldrar ang läxor o annat vore bra.
Engla har oftast stenkoll på vad som ska göras till läxa och hur mkt men ändå?
Hon går ju för tusan bara i första klass.
Hade önskat att hon fått Alexandras gamla fröken men hon har hand om tvåorna:(
Men som som sagt denna fröken kanske är bra,jag måste bara få bilda mig en egen uppfattning?
 
 
 
 
 
Gårdens  mamma på väg till föräldrarmötet
 
 
Denna morgon blev händelserik,stod i badrummet och hörde ambulanser poliser och sedan kom en helikopter landandes bakom grannhuset usch o fy sådant blir så otäckt.
 
Granntjejen kom in i morse så vi cyklade tillsammans till skolan.
Lite småknepigt att ta sig fram längre ner på vår gata då det är byggarbete ochny asfalt ska läggas men vi tog oss igenom även om tjejerna inte har bästa trafikvettet phju...
Tur byggarbetarna tar sådan hänsyn till oss:)tummen upp på den.
 
Vädret är ju helt kanon,inte ens kallt om mornarna rena indiansommaren:)
 
Imorgon är det  redan Fredag ,hääärligt och ett spinningpass är bokat jippie vad kul :=)
 
Hoppas även att min vän får komma hem från sjukhuset,usch o fy hjälpte henne att handla mat i början av veckan och hon blev liksom aldrig frisk o pigg,så nu ligger hon inlagd på Danderyds sjukhus.
Pratade med henne nyligen och hon hade fått morfin och mådde bättre.
 
Kram och ta hand om varandra
 
 
 
 
 
 
Kristin/onlyfemale.se

Jag hörde om olyckan också men började ridigt idag så jag slapp hamna mitt i det, fy så otäckt! Hoppas att de inte skadade sig alltför mycket.

Hoppas att föräldramöten går bra också och att det känns bättre läraren, det är ju så otroligt viktigt.

Kram Kristin

jannice lindell

Vilken gullig lapp! Sånt där blir man lycklig av...
Hoppas föräldrarmötet gick bra. Nästa vecka ska vi på föräldrarmöte i skolan=) Kram

Helen.HUSnrNIO

Hoppas föräldramötet gick bra!
Klart man ska bilda sig sin egen uppfattning men det är ju klart att man vill det allra bästa för sina små och att de har det bra all tid de är i skolan.
Hoppas det känns bättre inombords snart!

Trevlig kväll!