Rainbow

Engla bestämmer vart blommorna till hennes mormor ska stå och hon har valt dem helt själv,det var viktigt att det skulle vara olika blommor o färger.
 
Idag fyller min käraste fina mamma år.
Vi åkte till andra sidan stan till Brännkyrka kyrka som ligger i Älvsjö och överlämnade blommor och teckning till minneslunden där min mamma vilar.
 
Det är inte dit jag vill åka för att fira min mamma.
Jag vill ringa på mammas dörr och stå där med en bukett i handen och ge henne en varm kram.
Gud så jag saknar henne.
Det har gått 5 år och det känns fortfarande som igår.
 
 
Så glad att jag har dessa busfrön som piggar upp stämmningen och Engla är bara så rolig:)
Även om det känns sorligt att stå där på kyrkogården så har barnen så mkt humor :)
Man kan ju inte låta bli att skratta åt deras funderingar o deras skutt och hopp mellan gravstenarna.
Engla funderade väldigt mkt kring gravstenarna och hon ville ta en titt på de olika stenarna och vad det stod.
Hon kramade om mig flera gånger och jag tror att hon någonstans förstår att det handlar om döden.
Nova undra mest varför vi lämnade hennes fina teckning med regnbåge när ändå inte mormor kunde hämta den:)
 
 
Grattis mamma/mormor vi saknar dig
 
 
 
 
jannice lindell

Så fint ni har gjort de för mamma/mormor!

Nathalia

Här kommer en stor kram till dig vännen.
Vet vad du går igenom. Tur att du har dina fina barn som kan få dig att skratta.
Kram kram.

ullie

va fint.. ja gud de har såå mycket funderingar.. så sorgligt men de förstår..

Önskar dej en fin söndag kram