skoljogg och en 7 årsdag för våran Engla


Imorse väckte vi Engla med sång och frukost på sängen med ett litet paket.
Älskade skrutt som idag blev 7 år.
Stora tjejen.
Kan inte riktigt förstå att Alexandra var 7 år och fyra dagar när Engla föddes:)
Hur gick det ihop?
 
Dessutom hur lyckas man pricka in och få tre st September barn :)
 
Engla började sin morgon med skoljogg på schemat.
2.5 km skulle barnen gå/springa i spåret.
På eftermiddagen bjöd Engla sina 17 klasskompisar på piggelin glass:)
 
 

På vägen hem från skolan slank den medtagna mackan ner i magen.
Tydligen någon som var hungrig:)
 
Hemma väntades presenter och detta hus var lite knepigt att slå in så Engla fick gå lite skattjakt.
 
 
 
 
 
 Tårtan bakade hon själv och det var jorggubbstårta såklart:)
 
Tänk att vi har en 7 åring i huset nu:)
Är så glad att jag har just dig min lille vän.
 
 
Maria

Grattis till Engla!
Vilket jättefint hus :)
Här har vi skoljoggen i morgon.

kram kram

Kristin

Grattis Engla många kramar från Nova. Ett litet paket kommer snart på posten som Nova fixat ikväll. Kramkram

mamma mindy

Stort grattis till söta dottern på hennes dag..Huset är så fint..har tittat på det med..stort o massa fina rum i det..kostar en hel del..i dagarna fick mina barna mitt dockhus så vi får se hur mycket de leker med de..Ha en fin helg..kram kram

jannice lindell

Grattis Grattis till Engla!!! Hopppas hon hade en toppen dag.
Min grabb hade också skoljogg i skolan. Kram

Susan

Alla åldrar är mysiga men 7 år är liksom STORT.

Grattis till er alla!

Kristin

Ryggsäcken har vi köpt på Leklust. Kram

Svar: Tack då ska jag titta in där:) kram
mammansprinsessor

ullie

att de växer så fort de små =) Stor kram o ha en fin start på veckan kram