Träning och Kanelbullar

Köpte hem liljor till nya Mio vasen och det doftar ljuvligt i hela rummet:)
 
Hej Tisdag
 
Nästan en hel vecka har gått sedan jag tittade in här.
så mkt annat som tagit upp min tid o tankeverksamhet.
Men nu är jag här ;)
 
Helgen blev det bullbak ,fick sådant sug efter nybakta kanelbullar.
Finns det något godare än nybakta bullar?
Farligt gott är det.
 

Enormt tacksam att vi har en kitchen aid som sköter jobbet :)
Tjejerna ville vara med på ett hörn och de är  så himla duktiga o hjälpsamma.
 
Både igår morse och denna morgon kom jag ut på en välbehövlig PW.
Nu är det dags att ta tag i träningen på allvar,kan inte lata mig på detta vis nu när sommaren är slut.
imorgon blir det styrketräning,är så dålig på det men något måste jag göra:)
Brukar oftast bara boka gruppträning med spinning och core.
Tänkte även försöka ge mig ut i spåret för en löprunda.
 
Min äldsta dotter ska idag börja på ungdomsfys på vårat gym:)
Styrketräning på Tisdagar blir nog susen för henne.
 
Nytt terminskort köpte jag i helgen och nya loggboken från kunskapsskolan till min blivande fjortis.
September bjuder verkligen på ett fint väder,sol morgon middag kväll :)
 
Häromkvällen kom det luftballonger flygandes intill hustaken på vår gata.
 
Trodde nästan ett tag att de skulle landa på vårat tak:)

Lite oroväckande att man kunde prata med folket i korgen och de vinkade glatt medans jag fota dem:)
Grymt lågt flög den i alla fall.
 
 

Snart dags att cykla iväg och hämta dessa godingar.
Nova trivs så bra på sitt dagis nu och det syns tydligt,så mkt roligare med fler kompisar i samma ålder.
 
Kram och var rädda om varandra
 
 
 
 
Susan

Så mycket gott och fint du presenterar!
Kanelbullar...mmmmmums!
Liljedoft...ahhhhhh...
Lycka till med träningen. Jag är också på G att sätta fart :)

ullie

ja du dagarna år så fort men tur ja hinner me dej på insta me :) känns lite att man "hinner " slänga in ett kort där liksom .

ska oxå baka idag täkte vi vabbar me mellan skatten här så något vill hon mysa me. har dock ingen kitchen aid :( Bu stackars mj ha ha

hoppas ni har en fin onsdag kram

jannice lindell

Mums med kanelbullar! :)
Måst ta och baka någon dag..
Mysigt att baka med barnen...

Den där vasen har jag också kollat in.. Så fin så!

Helen.HUSnrNIO

Kanelbullar är verkligen farligt försvinnande gott!!

Sen jag köpte min Kitchen Aid så bakar jag bullar oftare men ändå är de alltid slut.
Innan så gjorde jag alltid dubbla/triplla satser då den maskinen jag använde då är så mycket större så då blev det över lite att ha i frysen.
Kitchen Aiden klarar ju bara en sats men ja det blir ju oftare bakat och de är ju som allra godast nybakta så det går väl på ett ut typ ändå... :)