40 grader i April


Påsken är över och idag slängde jag ut fjädrar o tuppar o allt vad påsk heter.
Är så less på den här jädrans påsken att jag finner inga ord.
Hade sett fram emot en trevlig o mysig påsk och ett härligt påsklov.
Barnen, alla tre tjejer åkte på ngn knepig magkomma med feber.
Nova har legat däckad sedan igår kväll med feber och i dag tempade vi 40 grader.
Jag som trodde hon var på bättringsvägen efter magsjukan.
De minsta sessorna är envisa med att vägra ta Alvedon ,men idag var jag bara tvungen att få i Nova febernedsättande eftersom tempen steg till 40,2 jag får panik när de har så hög feber.
Jag hoppas att febern försvinner nu så vi kan vara friska snart.
 
Påskblomman fick vi av syster yster i Lördags och jag tycker glaskrukan var sååå fin:)
Fina krokusar som växer i våran trädgård

I morgon lämnar jag hemmet en stund för att gå på bio med Engla.
Tycker så synd om henne efter denna dag.
Inte en kompis hemma alla är bortresta och nu när hon är frisk blev Nova och Alex utslagna.
Alltså det tar på ens krafter att vara hemma en hel vecka med sjuka barn.
Så Björn får ta ledigt med sjuklingarna medans vi får göra annat en stund.
 
Har ni klarat er från spyor o kräkfester och annat otrevligt under påsk?
Nu ska jag slå över till svenska Hollywoodfruar och inte blir man väl klokare av det men ett gott skratt kanske man kan få till :)
 
 
 
 
 
 
jannice lindell

Jag slängde också ut påsken...
Var också less på den... Den svichade förbi fort men det var skönt tyckte jag :)

Men gud så snygga kuddar.. Älskar mönstert.. Var har du köpt dom??? Såååå fina... Kram

ullie

här fortsätter ju denna dumma förkylning o känner mej jätte hängig men har jobbat idag o i morg är det tänkt.
påsken går så fort förbi .
usch tråkigt att det inte försvinner hoppas ni piggar på er nu då . kramar

Malin

Hoppas hoppas att febern börjar ge med sig. Kryisar dit!