Crocs och Geggamoja

Crocs gummistöveln som fått bäst i test :)
 
Det här med att nätshoppa har inte riktigt varit min grej tidigare.
Tycker det är så härligt att klämma o känna på kläderna innan jag köper dem:)
 
Jag och Engla var i Täby c på crocs butiken och provade stöveln och tyvärr var den slut i den färg och storlek hon behövde men de lovade att återkomma till mig så fort de fått in en ny leverans.
Då jag såg att babyshop .se hade denna stövel passade jag på att beställa dem tillsammans med två klänningar från geggamoja.
 
Stöveln blev jättepopulär och jag måste nog beställa likadana till lillasyster för det blev ett väldans liv att hon inte fick lika fina rosa :)

Klänningarna från geggamoja är mjuka och sköna.
Geggamoja är en av våra favoritmärken och vi har kört på dessa sedan tjejerna var små.

Allt kommer ifrån babyshop.se
Så enkelt att beställa och snabb leverans.
 
 
 
 
ullie

gillade verkligen stövlarna men tyvärr har mina tjejer helt plötsligt blivit väldigt måna om allt o allt går inte hem längre.. tråkigt