En blåsig Torsdag

Engla i sin tröja från The Brand, Laila bagge design.
Engla upp i storebrorsans rabatter i söndags :)
Gummistövlarna är på fast det är solsken,så smidiga att hoppa i när man ska iväg med bilen eller bara ut på gräsmattan,studsmattan.
 
Hej Torsdag.
Skönt att vi närmar oss helg.
Denna helg är alla hemma och ordningen är återställd.
Har inga större planer för helgen mer än att vi ska vara hemma och jobba i trädgård och få ordning på husbygget:)
Grilla är ngt vi ska göra har jag bestämt gud så jag saknade det förra helgen Björn var bortrest.
Kanske lite bubbel till mamman också vi får se:)
 

Haha mina toktjejer som jag älskar så mkt.
 
 

Nu ska jag snart snöra på mig gymaskorna och hämta hem mina lyckopiller från skola och dagis.
Engla har idag varit på studiebesök på Operan.
Matlådan bestod av pannkakor och festis och ett äpple:)
Ska bli spännande att höra vad de fått göra i dag ,de var nämligen på Operan förra veckan också:)
Tycker det är så roligt att skolan anordnar så mkt studiebesök.
 
Önskar dig en fin Torsdag
 
 
ullie

söta små troll du har .de är underbara. hoppas operan va kul . ebba har varit på kulturhuset på utflykt me matsäck alltid kul oxå .
kram o ha en fin kväll

angelicasvarld.blogg.se

Men va fin tröja det där var...sån skulle min skritta ha!!

jannice lindell

super snygga kläder. gillar laila bagges design!=)