En doft av våren

Hämtade hem den här tjejen lite tidigare idag så vi kunde fika tillsammans bara hon o jag.
Passade på att sitta på uteserveringen i solen.
Sedan gick vi tillsammans mot förskolan för att hämta hem lill-syrran.
Så härligt att kunna få denna tid med var och en och jag tycker jag är duktig på att få till
Denna s.k egentid med var och en.
Så härligt när det börjar slå ut blommor i träd o buskar det doftar grymt gott,älskar våren.
 
 
 

Nu ska vi fortsätta leta skjutdörrar på nätet till garderob i sovrum.
Det blir ingen walk in closet blir på tok för litet efter de väggar som kom upp under dagen.
Har ingen lust att offra Alexandras  gamla rum så det får blir skjutgarderob hela väggen men det blir bra det med.
Hittade ingen som föll i smaken från Ikea så det lutar åt skånska byggvaruhus där vi även köpte skjutdörrar till hallen tidigare.
 
Dessa husprojekt:)
Men kul är det.
 
 
 
 
elisabeth

åå kardemumma :) alltid lika gott o fika där...

Svar: ja visst är det mysigt där ,dessutom har de fått in nyttiga smoothies o juicer nu men är oftast slut på eftermiddagen så man får tassa in under förmiddagen typ:)
mammansprinsessor

elisabeth

jasså har dem guu så härligt :) måste nästan ta en sväng via kyrkbyn nästa gång jag är i stan hihihihi

Svar: kanske vi kan ta en fika tillsammans? kramar
mammansprinsessor

elisabeth

ledsen att jag missat ditt svar,men är oftast inne via mobilen o då ser jag inte svaren på mina kommentarer.... :(

absolut,ska försöka få till en sväng via kyrkbyn även fast jag inte har ngn koppling dit längre...förutom nga vänner då rå. :D skulle vara kul,kramar.