Leveranser och Trapp


Här står vårat badkar och duschväggen på pallen bredvid.
I morse tog nog det rekord på leveranser tre leveranser på  mindre än 20 min haha blev full i skratt när den sista knackade på dörren för då hade jag ingen som helst aning vad det kom:)
Första killen som kom frågade hur det gick med bygget?
Tydligen hade han levererat varor hit tidigare:)
Den andra killen kände även igen mig och frågade hur det gick haha.
Så kan det gå.
 
Hämtade hem denna goding från skolan med ett glatt humör :)
Idag ville hon ta med sig kompis hem men jag tyckte inte att det passade så bra i denna röran.
Har liksom ingen större space i hemmet.
Men de leker bra med granntjejerna ute nu.
Man kan ju nästan tro att vi äter mängder av socker dagligen men så är inte fallet så ni behöver inte oroa er.
 
Dags för mig att ta tag i disken efter middagen;)
Björn är ute med kollegor på middag så han lär bli sen.
Tappar liksom lite av intresset av städning just nu.
Det blir fort lika skitigt när det bygger o har sig med dessa gipsskivor i huset.
 
 
 
 
Så fint så :)