Matbord


Hittade en fin matsalsgrupp på Mio möbler
Alltså jag älskar dessa stolar ,hur sköna som helst och man kan sitta o smågunga på dem också:)
Vitt är det vi vill ha i vardagsrummet och nu när jag och sambon är överens så är det bäst att passa på.
Finns så mkt fina stolar som "alla" andra har och jag vill inte apa efter någon jag vill ha något eget:)
Perfekt med ett långt bord med 8 stolar och vi har ju den platsen i vårat vardagsrum så det kommer bli superfint om jag får med mig sambon och det tror jag nog att jag får denna gång;) kändes i alla fall så igår haha.
 
Engla gav tummen upp och skrev ner artikelnumret på inköpslistan:)
Vet inte vad det är med mina barn ;)men kanske lite skadade av allt fotande från min sida:)
 
Så just nu står vårat stora klumpiga ekbord med 6 svarta skinnstolar inne i vårat kök.
Vet inte hur länge vi ska ha det där men vi måste göra plats i vårat vardagsrum för dubbelsäng och klädstänger och lite annat tjafs:) jäklar så snyggt det kommer bli nästa vecka i detta byggkaos,Det vita köksbord och stolar tror jag att vi åker med till tippen.
 
Dags att städa undan här hemma för snart ska jag snöra på mig skorna och gå mot skolan för att hämta upp Engla.Sedan promenerar vi tillbaka mot Novas förskola för att hämta upp henne och våran granntjej som går i skolan i samma byggnad:) alltid kul att kunna hjälpas åt. Igår fick Nova stanna kvar hos grannpappan och hans döttrar medans vi åkte till  Mio.
 
Ja vi får allt se om det blir detta bord eller inte:)
 
 
 
 
 
ullie

oj verkligen syggt det där va . o rosa va inte så dumt till även omja inte e glad i starka färger så fick det tummen upp för mej .
va jobbigt att leva i flytt o städ kaos hoppas ni får ordning på allt det har ju blivit sååå fint.
Ösregn o tråkigt här idag men nu kom minsta sessan hem . dax för lite fika kramar om

Kristin/onlyfemale

Snygga! Jag vill också ha vitt(har idag ek och är sååå less på det) men maken vägrar sålänge barnen är så små:(

Kram

Malin

Såå himla fräscht med vitt och snyggt var det! :-) Vill också uppdatera till en vit grupp.