Vattenmelonsmoothies


Testade att göra en vattenmelonsmoothies :)
Mums det var riktigt gott.
Hade en stor vattenmelon i kylen som behövde ätas upp.
mixade i hop vattenmelon med hallon jordgubbar och honungsmelon.
 
Kan tänka mig att detta blir en favorit under de varma sommardagarna.
Idag är det inte speciellt varmt det blåser för kung o fosterland.
Inte mkt till sol för den delen heller.
 
 
Nova har sovit hela natten och alvedonen gjorde sitt för idag har vi ingen feber:)
Men däremot väldigt matt och vem blir inte det efter en hemsk magsjuka med hög feber.
Säger som Nova :)febern försvann till min syster i natt som blev smittad av magsjukan.
jaja får hoppas att jag klarar mig för nästa vecka åker Björn till Frankrike och då vill jag inte vara sjuk.
 
Dags att städa undan här för om nån timme kommer Björn hem från jobbet för att ta över hem/barn medans jag och Engla åker på Bio .
Vi ska nämligen se på askungen :)
 
 
Liisa Lindstrom

Det ser fantastiskt gott ut! :)

jannice lindell

Men gud så gott de där lät. De måste testas verkligen. älskar vattenmelon så jag tror den skulle passa mig. Tack för tipset. Har inte tänkt på man kan göra smoothie av vattenmelon :O :) Måste testas.. Ååå,krya på i stugan. Hoppas febern ger med sig. Kram

Maria

Men ÅH så gott det där såg ut!! Måste jag prova :)
Fy så tjatigt med magsjuka...finns verkligen inget värre.

Kram

Helen.HUSnrNIO

Lät och såg ju riktigt gott ut! Aldrig testat på men ska försöka komma ihåg när det sommarvärmen anländer :)