Blåbärskogen

Nova i blåbärskogen idag.
Tog med mig Nova till skogen för att plocka lite blåbär.
Herrejäklar vad blåbär det finns hade ju kunnat plocka hela dagen,men aj min rygg orkade inte:)
Det finns i alla fall gott om dem.
 
Nova ville ta en bild på mig och vilken proffsig fotograf jag har den blev ju riktigt bra.
 

Så härligt o fridfullt :)
Jag som annars avskyr att vistas i skog med tanke på min ormrädsla men det gick finfint de här och riktigt avslappnande och även nyttig för Nova som förr blev hysterisk då hon såg en myra;)
 
 
SÅ härligt väder sol och 22 grader varmt denna Augusti dag,kan ju hoppas på att augusti fortsätter så.
 
Snart dags att starta grillen vi har vänt på dygnet lite:) ingen middag förrän halv nio om kvällarna.
 
 
 
 
angelicasvarld.blogg.se

Men vilken härlig dag!! Augusti levererar!

pillan

Pratade just med en vännina och vi spekulerade om det blev mycket bär i år,,, nu vet vi ;)

Ser att ni haft det härligt senaste veckorna med lite rundresor i landet och fortsatt renovering!

Kram P

Jos

Oh så mysigt!

Kristin/onlyfemale

Mysigt! Jättefin bild på dig, vad är det för snygg kofta du har på dig? Superfin,