Sommaren fortsätter leverera

 
Ny vecka igen!
Oj så fort det går och bäst att njuta av de sista solstrålarna vi kan få innan höstmörkret drar igång.
Tankar D-vitamin så mkt jag kan:)
 
Helgen var helt underbar på alla sätt och vis
Trevlig grillkväll hos grannen sedan kräftskiva senare på kvällen med grannarna.
Vi satt ute länge och barnen sprang omkring och lekte med varandra.
Man var väl mindre pigg i går morse
Tog med oss granntjejen hem som fick sova kvar men hon var rätt så morgonpigg och vaknade innan halv 7.
 

Denna klänningen hittade jag på Cubus.
Tycker det finns en hel del fint där nu även för tanter som mig
Säga vad man vill men jag tänker aldrig klä mig som en tant så det så:)
 
Vad har hänt annars då under helg?
Jo min lille Nova har gått och stukat sin lille fot
Hon hoppade snett med foten på något sätt när hon hoppade på studsmattan.
Foten är svullen men inte alls lika farligt som igår men hon kan inte gå på foten så vi får bära henne eller så hoppar hon runt på ett ben lilla stackaren.
Är det inte bättre i morgon får jag nog ringa husläkaren, det kan väl inte göra så mkt åt en stukning ändå?
 
Dags att göra kväll känns som sömnen är lite eftersatt.Jag skulle behöva sova 48 tim
Jag blir så vansinnigt grinig om jag inte får sova :)
 
pillan

Jamen sicket väder man fick avsluta semestern med, tip top!

Snygg tunika, gillar sådana

Ha en skön start, Kramis P

Natalia Richardson

Snygg kläning,var dn dyr?

Svar: Tack nej den köpte jag på Cubus:)
mammansprinsessor

jannice lindell

Vilken himla fin klännig och snygga jumpaskor till tjejerna!! :)

Natalia Richardson

Tack för ditt svar.. Kram.