Våfflor är ingen middag


Idag gjorde jag våfflor till mig och barnen.
Uppskattat från barnens sida och jag ger blankt tusan i om våfflor inte är någon direkt middag.
Vi lyxade till det med att äta på övervåningen framför tv.n
Även om det blev spild blåbärsylt på nya mattan och jag fick ännu mer jobb med att bära upp och ner tallrikar var det värt det:)
 

 
De små har somnat och tonårsmarodören staplar runt på sina hälar så det dånar om det i husets golv och tak appropå  tonåringar alltså det är ett mysterium hur dagarna kan se ut och även humör.
Neeh Nu tackar jag för mig och drar täcket över huvudet
Sambon är på konferens i haga slott på annan ort han har det tufft han.
 
pillan

ha ha ha det är nåt med tonåringar och hälar säger jag!! Hur hårt kan man gå egentligen :)

Nu är det tomt ch tyst i hennes rum och hon ringer hem och pratar "helt normalt"...?! Helt chockad, tror till och med hon saknar oss...!

Kram P

starsinlife.blogg.se

Ser mysigt o gott ut!!

jannice lindell

Håller med... Men det funkar ju till middag ibland! De känns mer som ett mellamål el lätt lunch.