Vi njuter i poolen


Min äldsta kom förbi och vill bada idag.
Engla fick ytterligare en till badkompis i poolen :)
 
 
Så härligt och nu kan man dessutom sitta ute om kvällarna och äta middag.
Det blev grillade fläskottletter och kryddiga korvar o pommes och sallad.
 
Gullgrodan Nova
Jag har njutit i fulla drag efter att vi klippt häcken och krattat.Alltså hur mkt finns det inte att göra när man bor i hus,ja det tar aldrig slut på sysslor.
 
Tänk att jag har en son som blir hela 25 år nästa månad?hur fort gick inte det liksom.
Dessutom hur lyckas jag få 3 st barn födda i samma månad,crazy......
 
 

Härlig och varm dag med kompisar i poolen.
 
MartinaOlsson

Vinn ett paket e-cigaretter från Unicorn Light! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/53235/tavling-vinn-e-cigaretter-fran-unicorn-light/

starsinlife.blogg.se

Låter underbart!! Kan inte tro att du har en son på 25 du som ser så ung ut:)

Svar: Tack alltid kul att höra att man ser yngre ut:)
mammansprinsessor

Johanna P

Men Petra, 25 år?!? Hur då?!? Snart dags för barnbarn då :)...

Svar: Hehe nja barnbarn får nog allt vänta usch så gammalt det låter med ordet farmor:)
mammansprinsessor

angelicasvarld.blogg.se

Men 25 år...hur gick det till du ser ju inte en dag äldre ut än 35!!!


Svar: Haha tackar :) men lägg på tio år till så,kram
mammansprinsessor

Kristin/onlyfemale

Så avis på er som har pool!! Hade inte varit så tokig idag.
Och att du har en son som är 25 snart. Helt galet?! Du ser inte en dag ut äldre än 30.

Kram

Svar: Tusen tack för den:) alltid kul att se yngre ut när man närmar sig 45:) kram
mammansprinsessor

jannice lindelja

så himla br VÄder vi alla fick till slut... ni verkar ha de toppen bra=)

Svar: Ja äntligen kom sommarvärmen:)
mammansprinsessor

Fröken M

Det ser ut som om ni hade en riktigt härlig dag !
Vad är det för något snyggt du ha på dig?
Bikini eller halsband ?
Här ÖNSKAR jag att vi hade pool,
men det får bli den dag då vi bygger friliggande hus.
( och jag hoppas det inte dröjer allt för länge tillsden dagen kommer !! )
Kram

Svar: Det är en bikiniöverdel från H&M :) Pool är underbart kram
mammansprinsessor

Cissi

Vilka härliga bilder! Sugen jag blev på pool nu ;)

Svar: Tack ja vi är nöjda med pool
mammansprinsessor