Lördag

 
Tog med oss Engla in till NK julskyltning.
Strosade runt lite i kungsträdgården och tittade på julmarknaden.
Kände att jag behövde komma hemifrån innan jag klättrar sönder väggarna.
Har inte velat träffa så mkt folk sista veckorna och igår var det glöggafton med grannar men jag lät Björn o de två minsta gå iväg.Känner mig som en grå mussla och sedan går jag bara runt o gråter.
Det som känns glädjande är att jag äntligen får kramas med den jag saknat så oerhört mycket.Detta var nog det värsta jag varit med om i mitt liv.Men nu vänder vi blad och mammahjärtat känns lite helare.
Äpple på klubba var populärt
Konstgjord snö är den enda vi har här i Sthlm.
 
 
 
 Engla fick egentid med sin mamma/pappa på stan även om den inte blev så långvarig då Alexandra ringde och talade om att Nova fått feber.
I morgon blir det julklappsrace för min del som inte ens börjat.
 
 
ullie

åhh gumman glad att du är här igen <3 har saknat dej. försår att det varit jobbigt för dej o kanske det va något av barnen men håller tummarna för att detta är på rätt spår framåt. stor kram till dej o du fina bilder me <3

Mirre

Mysigt att gå på NK. Det gjorde jag ofta då jag bodde i Stockholm, och nu går det nog inte av för hackor då det är julskyltat ;)

Erika

Anneli

❤️så skönt att få höra din röst igår❤️ Ta hand om varandra😘

Svar: Tack detsamma många kramar från oss.
mammansprinsessor

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Skönt att det börjar vända för dig!
Lycka till med julklappsracet!
Stor kram

Cissi

Lycka till med Julklappsracet och massa kramar till dig/er vad det än är som ni går igenom 😘😘 ta hand om dig

15 år & blivande mamma

Åh, hoppas du får tag i alla julklappar nu då om du inte ens börjat :0

Netti Starby

Vad mysigt och snuttan får krya på sig! Kram

jannice lindell

skönt att få ha en liten egentid. hoppas allt är bättre nu med er ♡ kram

Maria

Hoppas de bli bra för dig och att ni får en mysig jul.
Kram

OLIVIA | 17,5 årig tje j mediebranschen

Åh, har alltid velat smakat sånt äpple!