Monopol och Mall of scandinavia

 
Vad pysslar vi med i juldagarna?
Vi spelar spel och umgås och bara myser.
Engla fick monopol i julklapp vilket var populärt så det spelar vi i timtal :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 Lämnade sedan dessa tjejer hemma med pappan så åkte jag mot Mall of Scandinavia med de två stora barnen,alltså jisses så mkt folk och det tog sin lilla tid att komma in i själva parkeringshuset då kön var enorm.
Tänkte jag skulle shoppa födelsedagspresenter till Nova som fyller 6 år nästa helg.
Kön inne på Disney butiken var inte rolig någonstans så vi lämnade kvar allt och får åka en kväll i veckan i stället.
 
 
 
 
 
 Åkte sedan hem och lagade en god lasagne till hela familjen.
Snö har vi också fått under kvällen och tjejerna blev så glada att de sprang ut och rullade snögubbar.
Får hoppas att den ligger kvar ett tag nu.
 
 
jannice lindell

Ser ju riktigt mysigt ut.. Måste också åka till mall of scandinavia någon dag=)

Netti Starby

Vad mysigt med sällskapsspel :-D Kram

Mirre

Oh mysigt med spel samt oj ja kan tro det var hysteriskt där, mellandagsrea och allt =D

Gott med lasange

angelicasvarld.blogg.se

Men så mysigt!!

Hoppas du haft en härlig jul!
KRAM

Åsa A

Vad kul, jag har också velat ta mig bort till mall och Scandinavia men får nog vänta några dagar till. Kan tänka mig att det är galet mycket folk där nu.