Paljetter till Jul

 
 
Min jul outfit är klar.Köpte den faktiskt i god tid så jag skulle slippa springa och leta i sista sekund.
Klapparna är inte klara ännu men det finns ju en dag i morgon också och även på Onsdag så jag borde nog hinna.
 

Har haft huset fullt med tonåringar denna dag/kväll och en Nova som inte är helt hundra ännu.
Nu hoppas jag att vi alla vaknar friska o glada i morgonbitti.
Måste iväg under förmiddagen och shoppa julklappar och fixa tårta till mig som blir ett helt år äldre.
Förra födelsedagen låg jag i magsjukan och det slipper vi gärna denna jul.
Nån tur borde jag väl ha:)
 
Jag känner mig lite tankspridd så här kring juletider o allt som varit.
Behöver din hjälp:)
Vad dukar ni fram på julbordet???
är så rädd att glömma något så ös på med kommentarer nu så blir jag glad och slipper tänka mer än nödvändigt:)
 
Jonna

Vi ska ha olika sorters sill, lax-kallrökt och varmrökt, Skagencheesecake,ägghalvor m räkor, köttbullar, prinskorv, rödbetssallad, skinka-senap, bröd, smör,ost,revben, Jansson,rödkål, omelett,salladSäkert en del jag missat men detta är det viktigaste tycker jag :)

Svar: Tack så jätte mycket och skagencheesecake lät intressant :)
mammansprinsessor

Eleonora Adriana ♥

Fint :)

Netti Starby

Vad roligt att din outfit är klar och det ser väldigt fint ut :-D Kram

Mirre

Vi har prinskorv, köttbullar, rödbetssallad, både egengjord och köpt, sill, jansons, nubbe, julöl,must,ägg,skinka, senap, bröd,knäckebröd - julknäcke, ost haft räkt lax någon gång med.

Risgrynsgröt till kvällen och glögg

Jättefin outfit =D

Åsa A

Åh fina kläder, snygg kjol! Funderar också på att ha svart kjol, men har inte riktigt hunnit rådda med min outfit än :)
Vi ska ha Janssons, olika sorters sill, lax, potatis, prinskorv, köttbullar, rödbetssallad, ägg, skinka, bröd, solöga, leverpastej, snittgurka, ostar. Har säkert glömt något nu :)) Kram

Maria

Så fin outfit...snyggt.
Kram

jannice lindell

Hoppas ni hade en underbar jul!!! <3

Svar: Tack det hade vi:) hoppas ni också hade det fint
mammansprinsessor

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Snygga kläder! Jag hoppas ni haft en mysig och kärleksfull jul och att alla hållit sig friska.
Grattis i efterskott också. :)
Stor kram

Svar: Tack så mkt och hoppas du också haft en fin jul kram till dig
mammansprinsessor