Alla Hjärtans dag Frukost


Hjärtvåfflor och jordgubbsmoothies med färska jordgubbar och blåbär.
Igår morse smög jag upp och gjorde alla hjärtans dag frukost till familjen.
Jag kunde höra medans jag skramlade i köket  hur Engla drog loss tejp bit efter tejp bit.
Hon hade gjort så fina kort till alla i familjen,Även storebror Thimmy hade fått ett kort av henne men han var ju inte med på våran frukost så han fick det idag i stället;)
 
 
 
Hjärtan ska det vara såklart :)
 
Så fina kort från barnen ;)

Härlig start på morgonen :)
 
Sedan åkte jag och Alexandra iväg och köpte en alla hjärtans dag påse på melanders fisk till mig och Björn.
Barnen åt pasta med köttbullar medans Alexandra åt ute med tjejkompisar och sedan såg på Bio.
 

Alltid kul att överaska även om det bara är en påse med skaldjur från melanders fisk:)
 
Jag hade dock inte förbeställt påsen men hade en jädrans flyt för jag tog de två sista efterätterna och några rökta räkor fanns inte kvar så vi fick extra mkt färska räkor i stället men de är ju godare:)
 
 
Perfekt meny för en härlig hemma kväll om man som vi inte har någon barnvakt.
 
Tänkte passa på att köpa deras Fredagspåse någon gång också.
 
 
 
ullie

åhh men HUR gott ut såg inte detta då =)