Fettisdagen och namnsdagsfika

 
Idag hade Novas dagis stängningsdag. 
Efter vi ätit lunch tillsammans med våra granntjejer som också hade stängt på dagis/förskola så var
Jag och Nova bjudna på semlor hemma hos Camilla.
 
Nova fick en semla med jordgubbsylt istället för mandelmassa, sååå mumsigt.
 
 

Alltså jag älskar när folk gör det mysigt kring fikabordet;) Camilla har alltid så fint o välordnat.
 
Alexandra Dagen idag också så vi ska passa på att göra egna semlor här hemma också tills hon kommer hem ikväll.
Alexandra är nu på väg hem från Romme där hon åkt slalom med skolan.
Tyvärr kommer hon hem utan skor för att någon jäkel har snott hennes nya Uggs grrr....
Flera av eleverna som blivit av med sin skor.
Så min söta son hämtar henne på skolan när bussen från Romme kommer in.
Kan ju vara jobbigt att gå barfota i denna kyla.
Täcker sådant försäkring eller någon som vet?irreterande i alla fall.
 
 
 
 
Anneli

Mysigt☺️ Här ska vi åxå göra semlor!
Meeen herregud va äre för fel på folk som snor skor av barn😡😡
Jag ä ganska säker att skolans försäkring täcker detta!!!!
Prata med läraren och/eller rektorn!!
Hoppas det löser sig
Kramis

Svar: Hej vännen Ja du den jäveln ska få på käften grrr... är så förbannad idag morr morr kram
mammansprinsessor

Maria

Mysigt med fikastund!
Men hur i hela friden kan man sno någon annans skor?? Blir tokig på folk som inte kan skilja på mitt & ditt!!
Hoppas att det löser sig med försäkringar..

kram kram

jannice lindell

Härligt med en fikastund med semlor! :)
Men gud så surt att hon blev av med sina nya skor... Kram

elisabeth

hoppas alex blev firad på sin dag...den bästa om du frågar mig eftersom jag fyller år samma dag!!
gott med semlor :)
men jäkligt trist när man blir av med saker ,det har hänt min tjej också ett par ggr...kram

Svar: Grattis i efterskott då;)ja det är så trist o uggs är ju snordyra dessutom men nu har vi lärt oss något till nästa år;)då får hon åka i badtoffler haha
mammansprinsessor