Första Februari


Har köpt på mig ett nytt märke till ansiktet :)
Behövde ny Foundation så det fick bli clinique denna gång.
 

Fick lite prover med mig när jag köpte två produkter från clinique
 

Alltid kul med nya produkter ;)
 
Idag fortsätter det att snöa men det känns inte som det kommer ner så mkt på marken
Nova ska iväg på kalas idag så hon är laddad till tusen :)
 
Paketet slog vi in redan igår och kortet skrev o ritade hon också igår ,lätt att det blir i sista minuten annars;)
 
Ska ta tag i tvättstugan som jag fick ett raseriutbrott på i morse,slangen som tappar ut vattnet hade nämligen lossnat igen grrr  skällde ut både karln o tvättstugan :)
Torkskåpet går inte att använda eftersom vi inte byggt klart uppe. så vi har en del tvätt även om jag tvättar dagligen.
 
Bättre att lägga energin på annat som tex träning:)
Ikväll är det äntligen dags för styrka igen,som jag längtat ;)
Träning finns det all tid i världen för och dessutom mår man så mkt bättre.
Den som säger att det inte finns tid för träning den ljuger.Det går lika bra att träna hemma en kvart om dagen om man inte kommer iväg till ett gym så det så!
 
 
 
Småstadsfrun

Hoppas att tjejen får kul på kalaset och att du slipper fler utbrott ;) fast ibland är det skönt att riktigt avreagera sig!

Natalia Richardson

Du får släppa ut alla ilska på gympet.
Kram.

Anneli

skönt att du får lämna huset emellanåt😊
Håller inte med att det finns all tid i världen för träning😜
Inte när man jobbar heltid å har 3 ungar som har träningar😁
Nu kan du snart lägga lite av extra energin på övervåningen 💪👏👍👊✌️
Ta hand om dej Kram😘

Svar: Hurru du Anneli har du missat att det är 24 tim/dygnet ;) kläm i n ett pass i omklädningsrummet då vettja;)eller ta en löprunda medans ungarna tränar hej heja kramar från mig
mammansprinsessor

ullie

spännande me kalas . hoppas att du blir mjuk o go av det nya nu då =)
Inga flera utbrott :)

Kristin/onlyfemale.se

Vad duktig du är som tränar så mycket, ser framemot att bli bra i ryggen så att jag också kan komma igång.

Kul med nytt märke, själv köpte jag Chanel nyligen och är helt fast, så nöjd med deras foundation,

Kram Kristin

Anneli

Tror inte det va?!
Vi kan ju byta en vecka så får du testa👍

Svar: hehe javisst;) kram
mammansprinsessor