Friday

Började morgonen med ett spinningpass oh nu kommer jag få ont i ben o bak.
Körde ett pass styrka/puls i går kväll så det känns att man typ rört på sig:)
 
 
Lovade ju barnen att vi skulle åka tefat igår kväll och det gjorde vi såklart en timme innan det var dags att gå hem o laga middag.

Bara att klä sig varm så är det riktigt härligt med frisk luft:)
 
Blev lite fundersam då Engla berättade igår att hon och hennes kompis blev lämnade ensamna kvar i pulkabacken på deras friluftsdag,de hade varken sett eller hört att de andra gått iväg,De hade typ varit inne i en buske men brukar inte en fröken räkna alla barn innan de ger sig tillbaka?
Tur de inte var inne i stan eller på en buss eller långt hemifrån.
Tjejerna hade gått tillbaka till skolan ensamna,tycker inte det är okej när man bara går i ettan även om det inte var långt att gå.
Ingen hade ens reflekterat att de var borta.
 
 
Nu ska jag ta och gå iväg och hämta hem mina två lyckopiller och  göra Fredag.
Det byggs för fullt häruppe på våningen och jag blir så nyfiken att jag måste nog smyga upp o ta en titt:)
Ha en härlig Fredag för det tänker jag ha!
 
 
 
 
 
 
 
ullie

gud så mysigt det kommer bli när et är färdigt ..
usch att lämnas kvar så gör man ju inte :( kanske bäst att kola upp
Hoppas ni får en mysig kväll här väntas snart kvällsjobb. kram

Natalia Richardson

Hur kunde dom lömmna kvar barnen? Du måste ta upp detta Petra på måndag med skolan.
Trevlig helg,kram.

Kristin

Usch, det det skulle inte jag tycka vara ok heller. Kramkram

Susan

Oj nej!! Det är INTE ok att att "glömma" barn någonstans!! Jag som jobbar och har jobbat på förskola och skola i hela mitt gamla liv har räknat och räknat och räknat...mitt & vårt ANSVAR!

Det är härligt att se all er snö!

Kraaam