Gympa och födelsedagsmiddag

Engla på knatteskutt igår
Varje söndag är det knatteskutt för tjejerna och de får prova på olika sporter.
Igår var det gymnastik och det var bäst hittills enligt tjejerna.
 
 
På kvällen tog vi oss ut till syster yster med familj för att fira syster som fyllde år.
Tjejerna hade gjort så fint  grattis kort och berättat en saga om tre muffinsar;)
Passade bra att syrran fick ett träningslinne av oss från casall :)
 
 
Kycklinggryta och ris till middag,barnen petade i maten då de kände av smaken av lite ädelost:)
Men fikat slank ner:)
 
 
Kände mig lika fräsch som jag såg ut:)
Sysyters sambo och vår bror Niklas visste hur man skulle le minsann;)

Tårtan var riktigt mäktig o god med choklad och mango.
 
Idag första dagen på sportlovet ligger jag o Nova sjuka i feber.
Kände mig dålig redan igår.Så idag ligger vi i sovrummet o ser tv o vilar o gör så lite vi kan.
Lyssnar till hantverkarna som spikar o hamrar phju...Det är tur de är på övervåningen bara.
 
Nu hoppas jag denna förkylning vill ge med sig fort så vi kan ha ett roligt sportlov men tydligen går det feber överallt nu.
 
 
 
Anonym

Så skoj med gympa..man kommer ihåg det som liten..Ha en mysig kväll.kram kram