Nu sätter vi fart på bygget

Engla fick hjälpa till att snickra o skruva på övervåningen i helgen:)
 
Med hjälp av skruvdragaren byggde Engla en helikopter :)
 
Hej Tisdag
 
Tidigt i morse var det dags att få in lite hantverkare i huset.
Känns riktigt fint. Det kommer att bli bra det här:)
 
Denna bild tog jag i helgen och det kommer säkert hända en massa här denna veckan.
Vi har i dag bara en kille till hjälp men imorgon är det två som ska jobba hos oss 10 tim/dygn.
 
 
 
 
Så det kommer kanske dyka upp lite mkt inlägg om övervåningen en tid men det får ni stå ut med:)
Det är nu det börjar ta fart hända grejer :)
Så nu ska jag vara hemma här och agera som byggledare minsann.
 
 
Kristin/onlyfemale.se

Vad spännande att se förvandlingen.

Jag hittade mina riskakor på Ica Kragsta så de borde ju finnas i kyrkbyn också;)

Kram Kristin

ullie

oj duktig hjälpreda. de tycker de e så duktiga o hjälper till <3
men gud så spännande när det sätter fart !

Susan

Det är spännande att följa ert bygge härifrån min lilla enplanslägenhet :-)
Så stort som det blir lär ni behöva en helikopter. Smart tös, hi hii
Kraaam o Lycka till

Natalia Richardson

Å så kul att det börjar bygga igen. Ska verglien bli kul att se ,hur allt blir när det är klart.
Kram!

jannice lindell

wow,vad duktiga ni har varit som bygger och bygger.... De tar ju sin lilla tid men de kommer bli kanon fint!!! Kram