Nytt till Engla


Hämtade ut ett paket med kläder till Engla.
Så fina klänningar till superbilligt pris:)
 

Den söta väskan fick Engla som gåva.
Bra service där :)
 
Snabb o smidig leverans och handskrivet brev fick jag ,bara en sån sak:)
 
 
 
Måndag igen och allt rullar på med husbygget.
Det bankar och snickras för fullt och det händer något nytt o mer för var dag på övervåning:)
Tänkte ta och hämta hem tjejerna tidigare idag.
Fredagens hämtning av Engla kändes mindre skoj ska genast ta och maila skolan medans jag är igång.
 
Hoppas ni får en bra Måndag och här i Stockholm skiner solen på oss:)
 
 
 
 
 
 
mamma mindy

Dessa söta kläder är bara så söta..Köpte klänningen med förra veckan för strunt summa men i butiken här i malmö..ville köpa allt men kändes onödigt när Wilma har så mycket redan..nästa rea lär nog bli en del..har inte köpt så mycket kläder till barnen som innnan..så det är perfekt..Ha en fin dag.krma kam

elisabeth

gu så fina kläder,skulle också behöva köpa upp barnens garderober då dem har käkat växtgödning känns det som ;)
vart hittar man dessa nånstans??
hoppas allt är bra i övrigt...har lämnat fb om du inte redan har märkt det...kram kram

Svar: Dessa kläder hittade jag på flagship Company du får kolla in deras hemsida;)ja du FB är jag typ aldrig inne på längre,vet inte riktigt vad jag har där att göra haha,håller mig till instagram i stället;) har du kvar din blogg?maila mig gärna ditt lösen så fall kramar o hoppas ni har det bra
mammansprinsessor

elisabeth

ja det ska jag absolut göra :)
ja tänk så mkt fritid man får utan fb haha....min blogg är kvar men väääldigt dålig på att uppdatera,men ska försöka skärpa mig :P det är full rulle här minst sagt..kramar.

pillan

Åh så mycket fint! Precis min stil men Nikki är envis som en gammal get och ska bara ha typ tryck-kläder (med Frost ;)

Ha det gott fina, Kram P