semelwraps och feber

 
 Provade semmelwraps idag och nja inget jag kommer att köpa fler ggr.
Jag föredrar original semlan :)
 
Redan Torsdag och sportlovet är snart över:(
Har så dåligt samvete att vi inte gjort ett skit under lovet med barnen men vi har legat däckade i feber.
Jag har visserligen fortfarande feber men inte så mkt så imorse var jag bara tvungen att gå ut i friska luften,
 Har inte varit utanför dörren på 4 dagar.
Har vaknat varje morgon med en fruktansvärd huvudvärk.
Så frisk luft gjorde nog susen idag.
 
 
En promenadselfie i solen ;)
 
 

Hemmet ser ut som ett enda stort kaos så nu rullar tvättmaskinen igen och jag har precis bytt sängkläderna igen,herregud så man svettats om nätterna.
Jäklar baciller puts väck med dem nu.
 
 
 
 
Maria

Fy så drygt med dessa baciller :(
Krya på er i massor!!
Kram kram