Torsdag

 
Sista dagen vi hade elektrikerna här,de återkommer när bygget närmar sig sitt slut:)
Så imorgon kan hantverkarna vara ifred på övervåningen.
Ska bli så spännande att se hur det ser ut i morgon,nu har jag inte varit upp på två dar:)
 
 
Engla tog med sig klasskompis hem efter skolan ,så det har busat i hop med Nova.
Så kul att de kan leka alla tre utan problem.
 
Min käre sambo jobbar mellan 10-15 tim om dagen så jag är lite less just nu.
Lite mkt på hans jobb men han älskar sitt jobb och denna veckan är det mkt möten och samråd ang nya tunnelbanebygget.
 
Men jag är van har ju  erfarenhet då jag tidigare var ensamstående mamma till mina två äldre barn :)
Bara liiiite ledsamt ibland att göra allt ensam med barnen.
Jag känner mig inte riktigt hel om man nu kan utrycka sig så:)
Känns bara så ledsamt och ensamt.
 
 
 
 

Nu ska jag krypa ner i sängen och vakna till en bättre dag i morgon.
inget upplyftande inlägg direkt
Men så är livet ibland hos mig också :)
 
 
 
 
 
jannice lindell

Sådär kan jag också känna mig ibland. Så jag vet precis hur du känner dig. Känns lite som man får göra de mesta själv och ta hand om barn samt jobb på det! Men hoppas de blir bättre snart och att du får hem karln snart:) kram

Kristin

Hoppas att det lugnar ner sig snart så att ni snart får mer tid tillsammans. Novas present kom idag, tack så jätte mycket. Ge Engla en stor kram från Nova. Kramkram