Äntligen kom det lite snö


Idag passade vi på att göra en snögubbe.
Årets första snögubbe minsann:)
Ska tydligen bli plusgrader igen så bäst att passa på innan allt smälter bort.
Var så glada imorse då vi såg att det var vitt ute på marken,passade på att vara ute några timmar
Skäms att säga det men vi har knappt varit ute o lekt under detta jullov,ingen snö inga barn som vill vara ute.
 
Engla med sin fine gubbe
Nova tyckte att det var Olof i frost :)
 
Trodde igår kväll att skolan startade idag men tur jag loggade in på skolans hemsida för där stod det att det var studiedag idag:)
Nu är det slut på sovmornar och jag undrar hur det kommer att bli att väcka mina tre tjejer i morgon bitti:)
Men skönt med rutiner igen även om det är skönt med ledighet.
 
 
Även Alexandra hade ledigt idag då utvecklingsamtalen påbörjar denna vecka.
 
Nu ska jag se till att mina små somnar ,Det låter mer som bus från sovrummet ;)
 
 
 
 
 
Natalia Richardson

Hoppas dom kommer upp i morgon.
Kram

ullie

hoppas du haft en bra helg. här tycker ja mest den bara slank förbi =) Den gör ju ofta det =) Ha en fin start på veckan kramizar