Disney On Ice 2015

Engla och Nova bänkade på Globen
 
Igår beställde vi biljetter till Disney on ice :)
Jag fick den stora äran att gå tillsammans med tjejerna och jag var minst lika förväntansfull.
Det var jättelängesedan jag var i globen ,måste säkert ha varit 25 år sedan typ;)
 
 
Showen var magisk och helt underbar.
Frost var såklart bäst enligt tjejerna.
 
 
 
 
Hej jag heter Olof och jag gillar varma kramar :)Novas favorit
Engla i pausen ;)
Två lyckliga tjejer utanför globen idag.
 
Köpte slush popcorn och sockervadd i pausen.
 
En magisk show som är värd att se :)
 
Cissi

Å vad roligt! Emma gick i söndags tillsammans med mormor och morfar, men nästa år, när Iris kan vara utan mig några timmar ska jag gå med båda tjejerna! Längtar redan

jannice lindell

Vad roligt med disney show... Kan tänka mig att den var mycket bra o att tjejerna dina uppskattade denna=) Kram

Småstadsfrun

Åh wow vad häftigt! Kan tänka att både du och tjejerna var riktigt nöjda. En riktig upplevelse ju!

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Åh vad roligt! Kan tänka mig att det var en häftig upplevelse, särskilt för tjejerna.

Kramar