Födelsedagsmiddag för Nova

Jag och Nova igår
Igår kväll hade vi familje- födelsedagsmiddag för Nova som fyllt 5 år :)
Så synd att Novas farmor/farfar bor i Värmland.
Jag tror vi får se till att de kommer hit nästa kalas:)
 
 
 
Mannen lagade en supergod fisksoppa
Alexandra stod för tårtan ,Det blev nutellakladdkaka och den var uppskattad den med såklart:)
 
Fina Frost kläderna kom från min syster med familj,blev även söta frost strumpor o läppglans:)
 
 Novas storebror Thimmy och Flickvännen Madeleine köpte även de söta /fina kläder
 
Idag är det även 5 års-kontroll på BVC så dags att skynda här
och jag hoppas verkligen verkligen att Nova går med på vaccinationen.
Engla har sin kvar hon vägrade ta den i höstas
 
 
Håller mina tummar o tår
 

Önskar dig en fin Måndag
 
Maria

Fina ni är!
Hoppas att det gick bra med vaccinationen.

kram kram

Småstadsfrun

Låter som en alldeles utmärkt födelsedagsmiddag! Hoppas verkligen att sprutan gick bra också..

Natalia Richardson

Hur gick det med sprutan?
Fina saker hon fick.
Kram!

♥ Sojka ♥

Ja det är verkligen svårt med klänning. Tittar till och med på studentklänningar haha :) kram

jannice lindell

så snygg linne du har och härlig fördelsedag! kram