Frukt och Grönt


Hittade jordgubbar på Ica och kunde inte motstå dem:)
Men inte så värst goda enligt mig,barnen slog om dem.
Tjejerna ville göra fruktspätt så det fick de hålla sig sysselsatta med :)
Så duktiga på att skära o trixa.
 

Jordgubbar kiwi äpple banan apelsin
 

Det blev lååååånga spätt :)
 
Har med barnens hjälp rensat deras garderober ikväll.
Jisses så mkt urvuxna kläder det blev.
Kläder efter Engla ärver såklart Nova så det är bra och nu har hon väldigt mkt kläder.
Engla behöver en massa nytt så jag har precis gjort en liten beställning till henne:)
 
I morgon har min Alexandra studiedag så jag tänkte släpa med mig henne till gymmet i morgon bitti:)
Själv har jag en jäkla träningsvärk i låren att jag knappt kommer ner på stolen haha
Körde ett core/balans pass idag den där balansen är oroväckande;)Därför är det bra att träna mkt mage:)
 
 
Köpte med mig denna kickback som innehåller spenat apelsin avokado ingefära och ngt mer som jag glömt;)
Hittade den på vårat bageri av alla ställen,fanns en massa intressanta smaker.
 

ser inte så värst smarrig ut:)
Men den gick ner utan problem.
Köpte juicemaskin till sambon så dags att göra lite hälsodrinkar åt oss:)