Helgen

Igår hade jag och Alexandra en kväll för oss själva;)
Vi åkte till Täby och åt sushi och tittade på bio.
Så mysigt att bara vara hon o jag.
 

Filmen var helt ok den med:)
 
Idag har vi fortsatt med att leta golv o kakel.
Vi åkte till hornbach så nu har vi att välja emellan.
Lamintatgolv är tänkt till hela övervåning.
 

Marknaden är hur stor som helt så inte blir det lättare att åka runt till hundratjugo byggvaruhus direkt.
 
Men vi är eniga om att vi vill ha ett ljusare golv med bredare brädor:)
 
 

Vi behöver ju typ 80 kvm golv :)
 
Svart och vitt kakel blir det i badrummet
Ska även välja badkar toalett handfat kranar och handukstork badrumspegel och skåp.
Så det finns att göra nu närmsta veckorna ;)
 
Körde ett träningspass i kväll med styrka 40 min.
Hade egentligen ingen lust alls att ta mig dit .Det var mörkt o kallt o trött var jag.
Men så jäkla skönt när det väl är gjort.
Det var ett pass utan dess like och jag körde med tyngre hantlar än jag någonsin gjort och det blev mjölksyra som heter duga i lår o armar.Det var knappt att benen bar mig hem, helt galet tänkte nästan slänga mig i en snödriva.
Men jag gillar styrkepass och ska försöka klämma in de passen så ofta det går.
Tänkte bara köra spinning 2 dar i veckan och kombinera med fler styka/core pass samt gymma lite;)
Ja hur var det:) 100 pass till midsommar bara att köra hårt här finns inga ursäkter.
 
 
 
 
ullie

mmm men hur gott ser detta ut då ..
precis när ja la upp ett nytt inlägg så såg ja du skrev hihih
ja jag älskar oxå de glasen finns på åhlens o på lagerhause där är de billigare tror ja . älskar dom !! =) sov gott kram natti

Susan

Nu blir jag sugen på sushi, det var så längesen.
Jag har förälskat mi i ett vitt laminatgolv till kök och hall men saknar någon som vill lägga det åt mig :-)
Lycka till!


Kraaam

Småstadsfrun

Åh underbart med bio och mys! Sådant borde man verkligen göra oftare...

jannice lindell

Men vilken helg... Roligt ni haft de!=)
Vad kommer #"suschiplankan" ifrån? :) kram