I väntans tider

Att hitta frost kläder är inte enkelt i denna frost -feber hysteri.
Enda storleken som fanns så den fick bli till Engla
Hon gillar nattlinnen bättre än vad Nova gör också;)
 
Sitter uppe o väntar på min tonårsdotter som är ute.
Gaah jag är supertrött verkligen så jag hoppas hon är på ingång snart.
 
 
Shoppade lite nytt från Gina. Älskar alla fina vårfärger som kommer ut nu:)
 
 
Elsa och Anna vilka storslagna favoriter här hemma :)
 
Imorgon är det kalasdax igen,Engla är bjuden till Leos lekland i Arninge.
Tänkte passa på att titta på lite golv till övervåningen medans vi är där:)
Det blir samma golv i alla rum, enklast o snyggast så.
Nästa vecka börjar bygget ta fart igen och det känns så kul att det äntligen börjar hända något.
 
 
Näää nu vill jag också ta på mig nattlinne o krypa ner i sängen.
Natti Natti
Natalia Richardson

Host och host. Trode du skulle ha bebis igen.
Var var Alex? Helt otroligt att hon är så stor,så mamma får sitta uppe och vänta på henne.
KRAM!

Maria

Hoppas att dottern inte kom hem allt för sent :)
Vad har ni funderat på för något golv?
Vi har kört på parkett i barnens sovrum och allrum och sedan samma stenplatta i resten av huset.
Hoppas att ni får en fortsatt fin helg.

Kram kram

ullie

min lilla har oxå blivit lite frost biten där men vi har inte sett hela filmen ens .
vill oxå ha lite nytt vårigt
ha en fin söndag på dej o hoppas dottern kom hem kram

Life of Johanna

Hoppas hon kom hem så du kunde lägga dig :)