Ljusare ute


Köpte dessa ljusbollar på rusta igår
Förpackningen med pastellbollarna gick endast på 99 kr,vilket kap säger jag:)
Den andra lådan var inte heller dyr då den gick på 149 kr.
 
Tyckte den platsade bra i vårt sovrum
 
 
Taaadaaa med belysningen på;)
Jag tyckte det blev superbra men sambon höll inte alls med men vad han tycker ger jag blankt .... i.
 
 
Idag kring 16 -tiden när jag hämtade Engla på fritids slog det mig att det fortfarande var ljust ute:)
Härligt nu går vi mot ljusare tider.
Dock höll jag på att frysa ihjäl tusan så kallt det kändes fast vi bara hade en 6 minus grader.
Nu är våren efterlängtad i alla fall av mig:)
 
 
Natalia Richardson

går dom el eller bateri?
Älskar sådna här saker.
Ska in till Västerås nästa vecka med svärmor min.

Amanda

Åh vilka fina ljusbollar! Nästan exakt sånna som jag letat efter ett tag!