Nyårsafton 2014


Nyårsafton firade vi med goda vänner.
Det är fjärde året vi firar tillsammans och igår var vi bjudna hem till Camilla och Johan.
 

Supertrevligt och fin nyårsdukning
 
 
 
 
Köttbullspätt till de barn som inte ville ha oxfilé
Maten var helst suverän och jag kan nästan känna hur det vattnas i munnen så här dagen efter:)
Den fantastiska hemmagjorda såsen till köttet var helt perfekt och även Engla valde vuxenmaten som annars inte är speciellt förtjust i kött.
 
 
 

Sötisar :)
 
 
 

Tyckte jag tog en himla massa bilder  men inte ett endaste på värdparet fick jag med förutom
denna  då:)
 

Däremot kom vi med på en familjebild även om inte alla tittar in kameran ;)
 
Sånt här fint pepparkakashus vill jag testa att göra till nästa jul:)

Inget problem för dessa barn att hålla sig vaken till tolvslaget inte ;)
 
 
 
Chokladkaka och kaffe innan vi firar in nya året
 

Skålade in nya året med bubbel i glasen :)
 
Promenerade hem kring kvart i två på natten med en trött familj,tur vi tog med barnvagnen och tur att vi har så nära hem att vi kan gå och inte behöver beställa taxi .
En riktigt bra nyår som gick på tok för fort.
 
Inget nyår utan bubbel:)
 
 
Gott nytt 2015 önskar jag dig!
jannice

Vilken trevlig nyårsafton!=) ser super mysigt och gott ut med maten. kram jannice

Susan

Ett GOTT nytt fick ni verkligen och jag önskar er en sådan fortsättning också!
...även om det slinker in en och annan korv emellanåt :-)

Kram
Susan

ullie

och detsamma önskar ja dej vännen . ni ser ut att ha haft mysigt.
utan kamera o ingen laddad mobil blev det typ inge bilder hos oss men mysigt hade vi o ungarna va såå trötta efteråt o vi me men berodde väl på lite annat :D

önskar en fin helg vännen nu blir det hämt pizza härligt .. kram