Sista Januari

Engla fotar Novas nya frost klänning :)
 
Blev väckt redan 06 i morse av Nova.
Det är otroligt skönt att vi har TV i sovrummet vid dessa tillfällen.
Mysigt att ligga kvar o småslumra med tjejerna.
 
Eeeeeeh ;)
Selfie ;)
Alltså detta är en cool 7- åring :)
 
Åkte till Sollentuna C för att fixa Alexandras  mobilabonnemang.
Lunchade och köpte nya träningskläder till Alex.
 
Hennes pappa kom hit och hämtade henne så just nu är hon ute i skärgården men är tillbaks i morgon:)
 
De små har somnat och jag känner mig uttråkad så jag har lagt mig med laptopen i knät och tänker göra en tidig lördagskväll:)
Känner mig inte på topp så lika bra att sova bort all oro och pms o gud vet allt som ploppar upp i mina tankar.
 
 

Älskade barn vad hade jag gjort utan er alla fyra jag är så lyckligt lottad som har er:)
Utan er är jag ingenting!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Natalia Richardson

Hoppas du mår bättre?
Inget kul att vara orolig och ha många tankar.
Jag ser fram imod våran träff i vår/sommar.
Kram.