Mamman på Fredagsnöje


Tjoohey en mamma på vift i Fredagskväll.
 
Vilket underbart väder vi har.
Man tillbringar tiden ute i det fina vädret och det gör ni säkert också.
Det är svårt att slita sig man vill sitta ute och njuta så länge det går.
I Fredags hade jag middagsdejt med en vän så härligt vi pratade om allt mellan himmel o jord.
Jag måste ta mig ut oftare och träffa vänner så måste det bli.
Jag blir så vansinnigt  glad av det.
 
 
Hur god fläderdrink var inte denna så säg.
 
Här lämnar jag Nygårds värdshus för att promenera hem till familjens trygga vrå.
En promenad på 20-25 min i den sommarljumna kvällen.
Alldeles lagom kväll med alldeles lagom god dricka.
 
Idag har jag sprungit i klädbutiker med min tonåring, börjar ledsna på att gå i affärer tycker det börjar bli jobbigt eller så var det ingen bra dag för det, mkt bekvämare att nätshoppa:)
Men mysigt att kunna vara bara vi två och ta en fika på espresso house.
Såklart kom vi inte hem tomhänta då sommar rean är i full gång.
 
Hoppas ni har en fin kväll.
 
 
Camilla

Härligt få komma sig ut lite, sånt kan vara välbehövligt :) Vilken fin klänning, var har du köpt den?

Netti

Vad roligt och jag är också dålig på att gå ut med vänner. Måste ta och styra upp någonting snart! :-D

angelicasvarld.blogg.se

Men så härligt att få komma ut på "vift"!! Det var du värd!

Johanna

Vad härligt med lite egentid med vänner, men ändå skönt att lätt kunna återvända hem när man är redo för en god natts sömn :)

Mirre

Ohh egentid är man så väl värd, och så fin du var =D

yasmine mamma till dennis och angelina

fin du är på bilden
ja vi njöt igår.
idag fick vi dock massa regn som vi fick traska i.
men fika i centrum och lite mys har dagen ändå bjudit på
kraaaam

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Åh vad jag hoppas att det där vädret kommer tillbaka snart! Vad fin du var i fredags. De där kompis-dejterna är guld värda! Kramar

Sarah

Middagsdejt låter mysigt :)