Naturhistoriska

Engla och Nova utanför Naturhistoriska Museet idag.
 
Tjoohej vilket skumt väder.
Ena stunden sol och man springer ut o paxar solstolen sedan blir det moln och regn och sol igen.
Svårt att bestämma sig de där vädret.
Tog i alla fall med oss kidsen till naturhistoriska.
Nova har pratat om dinosaurier en del genom förskolan så det passade sig bra:)
 
Engla i klänning från The flagship Company
Systrarna bus i lika lila fina klänningar .
Korvpause våra lunch tider har blivit senare för varje dag:)men är det sommarlov så är det.
 

En liten del av våran dag.
 
Kram och god natt.
 
Mirre

Vilken mysig dagsutflykt och så fina i lika klänningar =D

mamma mindy

God morgon snygging! O vad jag längtar tillbax från förra sommaren när man var där..Då var det spel mässa...o det gillar mina barn o ex man väldigt mycket...Kommer sakna så mycket med hela familjen tillsammans..Ja detta var inte mitt beslut,,blir så ledsen när man tänker på allt skoj man har gjort tillsammans..det hugger i mitt hjärta jätte mycket..Nu ligger allt hos avokaterna så vi får se hur allt kommer bli med bostad,lån,bil..inget skoj tid man går igenonm..men skönt att man träffar någon då o då som man trivs med..är stort sätt alltid med barnen men kommer bli annar när man bor själva med de..onsdag till onsdag kommer de bli...Ja man får gilla läget...Jag bor vid Emporia närheten av svågertorp i malmö stad...kram kram

starsinlife.blogg.se

Vad mysigt!!

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Mysigt med utflykt när sommaren inte riktigt kan bestämma sig. Vi hade en riktigt fin dag igår, men idag regnar det igen....

Hoppas du har en fin måndag! Kram Hanna

Kristin/onlyfemale.se

Sååå söta tjejer! Vilken mysig dag ni haft, blev som sagt dagen på att åka dit jag med tillsammans med killarna.

Kram

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Vilken mysig utflykt och så söta de är i matchande klänningar!