Shoppar i regnet

Engla shoppade en ny bikini på calzedonia idag så lila o fin:)
 
Börjar nästan klättra på väggarna här hemma:)
Tog med mig min trio med tjejer och åkte o shoppade o lunchade på Mc donald´s.
 
Engla med en 6 pack donuts som vi köpte med oss hem från Dunkin Donuts.

Alltså de är ju farligt goda dessa munkar.
Blev även en till bikini till Engla med flippfloppisar  från H&M
 
Nöjda tjejer på väg hem i bussen
Dessa söta rosettspännen med supersmart hängare köpte vi på claries som för övrigt har en riktig "englabutik" med mängder av fina hårsnoddar och söta flickprylar mobilskal väskor bla bla....
Åter till mitt glas bubbel och Ernst sommar i tv rutan.
 
jannice lindell

ojoj s¨å mycket fint!!! kram

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Mycket fin shopping till tjejerna. Blev det inget till dig?

Det är så mysigt med en shoppingdag sådär. Jag hade bokat in två dagar i Göteborg tillsammans med min stora förra helgen, men det blev inte av. Hon är för stor nu och mamma är för tråkig tycker hon. Trist.

Hoppas ni får en härlig fredag med bättre väder!
Kram

mamma mindy

God förmiddag goding..Här blev med massa shopping till mig i går...hittade så mycket till barnen men de behöver inga nya kläder så vi får vänta med det tills längre fram..kram kram

mamma mindy

God förmiddag goding..Här blev med massa shopping till mig i går...hittade så mycket till barnen men de behöver inga nya kläder så vi får vänta med det tills längre fram..kram kram

angelicasvarld.blogg.se

Men va mysigt att åka iväg och shoppa lite! Perfekt syssla när det är lite sämre väder ute!

elisabeth

ujuj vilka sockerbomber,men säkert urgott :) söta "rosefetter" du hittat....finns inte sånna där butiker här,har iaf inte hittat nga.....