Sommardag


Lunch måste göras varje dag när alla är hemma och det är inte enkelt alla gånger för det känns mest som man servar med mat från morgon till kväll:)
 
Idag blev lunchen uppskattad och sånt e ju alltid kul:)
Värme pitabröd i brödrosten sedan fyllde jag dem med gårdagens köttfärs och pasta och sallad.
I

Ja som sagt hur gott som helst och enkelt ,Dessutom ser ju inte barnen så mkt av innehållet vilket är bra då kan man alltid pilla ner lite extra grönsaker i mitten:)
 
Vilken sommardag helt fantastisk vi har bott ute i poolen och tjejerna har tyvärr bränt sig i deras ansikten så i morgon blir det solskydd på hög nivå.Även om solen inte visade sig allt för mkt så tog den bra.
 
Triss i tjejer
Själv var jag landkrabba idag:) även om badtempen visade 28 grader men jag vill ha en stor sol om jag ska i:)
 
Socker till barnen:) strössel och choklad/kolasås  till glass jaja är det sommarlov så är det:)
Man blir liiiite trött i huvudet att sitta o lyssna till tjejerna i poolen som plaskar o skrattar o tjhooar o hejar o gormar o ibland bråkar:)
Försökte ge mig på att lyssna på ett podcast med wahlgrenoch Wistam men det blev omöjligt jag måste leta fram mina hörlurar hmmm .......
 
 
 
 
Tjoohej från mig
Hoppas ni njuter av sommaren
 
 
ɑ n n i k ɑ

Gott!

jannice lindell

Men så härligt... Poolen,god mat och massor av god glass! Och såklart den härliga värmen :) Kram

mamma mindy

Godmorgon fina! Vilka fina bilder du delar med dig av :) Sommaren är så underbar..Ja allt är så underbart här med,,fast allt trassel med bostad,lån,hemmet hur vi kommer göra..bara 4 månader kvar sen om inte innan kommer man bo själva med barnen en vecka åt gången,,kommer sakna mina små godingar enormt..men va ska man göra...Jag har gått vidare och träffar en undebrar kille så vi får se vart allt leder :) ha en fin sommar dag.krmakram

angelicasvarld.blogg.se

Det ser ut som om ni haft en UNDERBAR dag!!

Mirre

Härligt då det blir uppskattat, tror jag det =D

Får jag bada i er pool =D