Sun is shining


Hej vilken sommarvärme vi har :)
30 grader och sol jo man tackar minsann.
 
Vi har typ hängt i poolen hela dagen/kvällen
 
 
Min bror och flickvännen Elin kom förbi oss i eftermiddags och stannade på bad och grillat så mysigt så:)
 
Sallad färsk potatis och kryddstarka korvar med olika såser och annat gott dricka njöt vi av ute i solen.
 
Glass och jordgubbar blåbär och körsbär till efterrätt.
 
Bubbel och cider och vi hade såååå mysigt ikväll.
 
Tjejerna fick en rolig sommarpresent av Niklas och Elin:)
 
Nästa vecka flyttar min lillebror med flickvän till Malmö och jag kommer sakna dem såååå:(
Men förhoppningsvis blir det bara ett år de stannar och vi ska redan våldgästa dem under våran semster:)
Så lätt blir han inte av med sin syrra:)
Men det känns jättetråkigt att  de flyttar så långt bort det är nästan så jag sitter här med tårar:)
Kom på ikväll vad Nova fått sina gröna ögon ifrån och det måste nog vara min bror?kan de vara så?ingen annan i vår släkt har gröna ögon.
Jaja mkt svammel här :)
 
En liten del från våran dag med sol och värme.
Önskar dig en härlig kväll.
 
 
 
 
jannice lindell

Vi har också hängt i poolen i stort sett hela dagen!=) Jättesknt. Klram

angelicasvarld.blogg.se

Men så härligt det där såg ut!! UNDERBART!! Sommar när den är som bäst!

En härlig fredag önskar jag dig!

starsinlife.blogg.se

Ser fantastiskt ut!!så skönt med sommar o grill

Kristin/onlyfemale.se

Ser verkligen helt underbart ut!!

Kram

yasmine mamma till dennis och angelina

tack ja jag mår underbart.
så fina bilder på er.
avis att du har pool skulle behövts här med i värmen.
nu ska jag mysa det sista med sonen innan han ska i säng fick vara uppe lite längre idag
kraaam

Mirre

så skönt och hänga i pool, tråkigt att dem ska flytta, men ett år går fort hihi. Vad charmigt med gröna ögon, gulligt att hon fått det av din bror,

Ah men då ses ni ju igen snart om ni ska besöka dem på er semester