Lack och Pastell


Engla köpte sig en tjusig stråhatt i pastellfärgerna under gårdagens besök i stan.
 
Alltså vilket underligt väder det varit idag.
Ena stunden bäcksvarta moln och man väntade sig en rejäl regnskur som aldrig kom.
Lite sol och mörka moln vartannat.
I morgon hoppas vi på poolhäng om vädergudarna har rätt.
Så retsamt med detta väder nu.
 
Har ni sett på någon allsång ikväll då?
Jag och barnen tyckte det var riktigt bra vi sjöng o dansade :)
Fotbollen är mindre intressant mellan Sverige -Portugal
Vi håller oss till Mums Måns han är ju bara för snygg och även tanter kan gilla Måns stod det tydligt på ett plakat såg jag;)
 
Engla och Nova fick ett varsitt nagellack i går när vi besökte drömhuset på Östermalm.19 kr st vilket fynd:)
 
Engla fick skoskav vi gick lång och mkt så vi hoppade in på HM och köpte ett par ballerina som hon lättare kunde promenera vidare i, skavsår är ingen hit.
Såklart ville lillsyrran ha ett par likadana:)
 
 
Hoppas ni får en fortsatt fin kväll så ses vi i morgon igen:)
ullie

Älskar vasen ! har min stående här oxå med pionerna ju =)
dessa nagelack hade mina tjejer gillat.
ja men ja gillar att man säger grattis . kikar i tidningen nästan var dag i fall ja känner någon och ibland vet de inte ens själva om det hi hi

natti natti söta sov så gott då du lägger dej

mamma mindy

Så fina bilder & härliga färger :)

Mirre

Ohh så fin hatt och fina lack. Jag kikade inte på allsång, haha jag gillar istället inte Måns. Fniss.

Tack för det du skrev hos mig, kram

yasmine mamma till dennis och angelina

tack
ja hon växer för fullt lill skruttan
Hoppas du får en fin dag nu väntas fika mys i centrum kram

starsinlife.blogg.se

Tyckte oxå Allsången var bra, kam inte bli annat än Ledin & Måns:)

Helen.HUSnrNIO

Härligt somrig pastellhatt :)
Allsången får tummen upp här även om jag tittar med ett halv öga och håller på med annat samtidigt.
Trevlig kväll!