Midsommar på skansen

Tänkte jag skulle piffa till mig med en fin blomkrans i håret,nja den åkte på Englas huvud där passade den bättre:)
 
Milda makter vilket midsommarväder det är regn regn åter regn.
Trotsade regnet och tog oss ut till skansen som vi hade planerat oavsett väder o vind.
Men den där pick nick korgen och filten som vi släpade med hade vi kunnat lämna kvar hemma.
Men som sagt bara att klä på sig varma kläder och dra på smilbanden.

Lämnade Djurgården och tog bilen hem till sillen o nubben.
En blöt midsommar 2015 på skansen men trevligt hade vi ändå:)
 

Dags att göra Björn sällskap som somnat redan:) vi har en dotter som har en tendens att vakna tjugohundra ggr per natt sedan är jag inte helt kry från min förkylning ännu så med det säger jag god natt medans ni andra säkert firar vidare i midsommarnatten:)
 
Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Ser ut som att ni haft trevligt, trots regn!
Här var det lite bättre väder med en hel del sol mellan regnskurarna.

Camilla

Tråkigt med regn :/ Här i norr hade vi turen att få sol och värme, hade klänning för första gången i år :) Äntligen!

ullie

fina du o fina sessor.
usch tänk tom idag har varit finare väder. vi va mest inomhus mellan åsk skurar o blixtar hua men tänk va roligare det varit i sol
ha en fin fortsättning kram

yasmine mamma till dennis och angelina

tack snälla känns underbart kraaam

angelicasvarld.blogg.se

Ser ut som ni fick en härlig dag trots regn!!

Mirre

Kransen hade vart fin på dig med, ;). Ja regnet höll sig inte borta för oss heller