Oasen


Som jag älskar vårat allrum på övervåningen :)
Här kan jag sitta o njuta och se på film som jag inte kunnat göra på år och dar.
Jag vet inte om det är lugnet eller vad det kan vara men här känner jag mig avslappnad som aldrig förr.
Ingen stress.
 
De söta fyra små ljuslyktorna från skultuna lånade jag av Alexandra,måste köpa mig ett gäng likadana för de passade så bra på vårat vita bord.De passar såklart jättebra i hennes rum också där hon har dem på hennes fönsterbräda:)
Kuddarna och filten fyndade jag nästan gratis:)
Tänk så bra o billigt det är på rusta.
 
Så här ser det ut i Alexandras gamla rum och nu håller vi på med att sätta upp gipsskivor.
I morgon ska jag spackla och hoppas på att jag kan börja måla i slutet av veckan.
Jäkla förarbete som tar tid och tråkigt är det också haha men måste göras för att det ska bli riktigt o rätt.
 
 
erikasblogg.se

Älskar kuddarna och filten! Får nog ta mig till Rusta ;)

Mirre

OHH så fint ;)

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)