Petra Dagen


I morse var det barnen som kom ihåg vem som hade namnsdag minsann:)
Engla är noga med att skriva upp och understryka i sin almanacka dagligen vad som händer och sker.
Hon har tydligen stenkoll:)
Själv hade jag glömt bort.
 
Fick en superfin teckning av tjejerna så gulligt av dem.
 
Mjuk och skön klänning från HM dock tycker jag att jag ser ut som ett hus i den när jag ser dessa bilder.
Bjuder på tre hela egobilder dagen till ära:)

Solen varade inte så länge idag. Det blev grått o trist när vi tog oss till stan.
Strosade runt innan Björn slutade jobb sedan åkte vi hem tillsammans.
 
I kväll blir det sängen tidigt har sovit ruskigt dåligt i natt.
Låg o vred o vände på mig och inväntade tonåringen som bara var i grannhuset skulle komma hem.
När hon väl kom hem började karln att snarka så väggarna skaka så det var bara att byta sovrum:)
 
Det där vädret då?
Kommer det någon sommarvärme tro?
 
 
 
 
 
Sarah

Grattis på namnsdan :)

Fröken M

Jag älskar den där klänningen !
Köpte i både svart och grått :)
Perfekt för både vardag och fest i sommar !
Kram

Netti

Vad typiskt att han började snarka och en sömnlös natt är ingen hit. Vilka fina bilder på dig :-D

angelicasvarld.blogg.se

Men ja just det - grattis i efterskott!!

Klänningen - så fin! Vart har du hittat den?

Svar: Tack:) klänningen är från H&M finns även i svart:)
mammansprinsessor

starsinlife.blogg.se

Grattis på namnsdagen i efterskott, snygg klänning:)) H&M kan man verkligen fynda... äntligen har solen hittat hit idag

ullie

va fin du är.. Såg du ja grattade dej tidigt på morgonen på insta? Kom minsann ihåg =) hoppas du hade en fin dag vännen stor kram o må så gott idag

Kristin

Klänningen ser super skön ut och jag tycker du passar strålande i den. Måste jag också kolla in!! Kram

Kristin/onlyfemale.se

Grattis i efterskott och jättefina bilder på dig! Du strålar!

Jag klänningen i svart, så himla skön!

Kram

Mirre

Så gulligt av henne att komma ihåg och så fin maxiklänning du har, klär dig

Grattis på namnsdagen

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Du är ju hur fin som helst i den där klänningen!! Hoppas du fick sova lite bättre inatt.

Kram Hanna