Pioner och sovrum

 
Fick ett litet tokryck i går kväll så jag möblerade om lite i vårat sovrum:)
Eller möblera o möblera jag flyttade våran tunga klumpiga byrå och flyttade ner sängen lite mer åt ena hållet men hallå det blev ett jäkla slit:)
 

Plockade in lite pioner och hoppas på att de någon gång vill slå ut och blomma:)
Förra sommaren denna tid var allt redan blommat o klar betydligt kallare denna sommar.
 

På andra sidan väggen är det kaos det ligger kläder på golvet och det står fler kartonger med kläder och en klädställning ,alltså jag hittar snart ingenting o värre blir det säkert när vi ska packa inför västkusten.
I morgon blir det till att spackla Alexandras gamla rum så det kan bli klart så vi kan överföra kläderna dit medans vi ska bygga garderober.Men ingen stress en sak i taget vi har precis byggt klart en övervåning;)
 

Natti natti nu är det snart dags att krypa ner bland rena fräscha lakan.
ullie

underbara bilder vännen gillade lampan . lite lik min vid vårt skrivbod. va fint det blir. tok gillar pioner men fick nog någon annan variant för de är jätte gula i mitten även i fall de luktar gott så nja villha riktiga.
kramar hörs i morg natti hos mej sov gott

angelicasvarld.blogg.se

Super fint ju!!!

Pioner älskar jag...mina har inte slagit ut heller men dom börjar vara på g !

Mirre

Pioner är så fina och fint ni har det i sovrummet =D

Fröken M

Åhh, den där ananasen, och pionerna !!
Ljuvligt !! :)
Kram

Kristin/onlyfemale.se

Jättefint! Älskar att krypa ner i nybäddade lakan!

Kram

starsinlife.blogg.se

Åhh vad fint du fixat. Älskar pioner:))