Tisdagsträning

 
I morse tittade solen fram och det kändes så varmt och skönt när jag lämnade tjejerna på skolan/dagis.
Han inte mer än komma hem och solen gick ner o det blev kallt i luften.
Ja en liten stund fick vi glädjas i alla fall.
 
Cyklade ner till gymet och körde ett 25 min spinningpass sedan core/balans.
Är lite sur på mig själv då jag inte legat i med träning denna vår.
Förra våren minskade jag lite i vikt och kläderna satt bättre;)
Men på´t igen bara det är aldrig försent.
 
Köpte med mig en couscos sallad med kyckling och goda röror till lunch mums:)
Ikväll blir det veckohandling så jag kan börja planera middagarna lite bättre,vi han aldrig med det igår.
Kul att det är så många som skriver matlistor,vuxenpoäng på den :)
 
 
 
Inredning & Guldkanter

Nej det är bara att köra igen:) Jag har försöker nu, tränar och håller nere på KCAL. Bra gjort att cykla till gymet! Kram Pernilla

angelicasvarld.blogg.se

Nä vädret är verkligen inte att lita på!

Ang träningen så är det bara att ta tag i det igen...även genom en kort promenad varvar man alla som ligger kvar i soffan ;-)

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Skönt att ni fick njuta en stund av solen i alla fall. Alltid något...... Och du har helt rätt - det är aldrig för sent att ta tag i träningen igen!

Kramar